E-commerce Support

E-commerce Support

Wanneer wordt er veel besteld in jouw webwinkel? Vooral ‘s avonds of in het weekend? Wist je dat maar liefst 40% van de online aankopen in de avonduren plaatsvindt? Wat te doen wanneer juist dan jouw webwinkel niet goed functioneert? Stel dat je bezoekers niet kunnen afrekenen of de pagina’s worden bijvoorbeeld langzaam geladen? Wat doet dat met je conversie?

Naast het ontwikkelen van webwinkels met resultaat, biedt Symfony 24/7 E-commerce Support om ervoor te zorgen dat de webshop optimaal blijft functioneren. Ook buiten kantoortijden. 

E-commerce storingen die worden aangemeld op werkdagen voor 15.00 uur, met een oplostijd van maximaal 1 uur, worden dezelfde dag nog opgelost.

  • Bereikbaarheid helpdesk per mail, telefoon en ticketsysteem.
  • Professioneel en toegankelijk Zendesk Enterprise klantenserviceportaal.
  • Gegarandeerde reactietijden.
  • Iedere verstoring is realtime online te volgen.
  • Alle werkzaamheden worden gerapporteerd.
  • Periodieke uptime rapportages en prestatie-analyse.
  • Ook voor niet door Symfony ontwikkelde webwinkels is het mogelijk een SLA afsluiten.

 

Nieuwsbrief ontvangen?

 

Neem contact op

 

Laat hier je gegevens achter

Over Symfony | e-commerce met resultaat

Symfony adviseert bedrijven op het gebied van e-Commerce en ondersteunt bij het ontwikkelen en optimaliseren van webwinkels. Naast het geven van onafhankelijk strategisch advies bieden wij pragmatische e-Commerce oplossingen. Voor starters hebben we standaard oplossingen, voor gevorderden kunnen we een slimme extensies implementeren en ontwikkelen we maatwerk en koppelingen. Voor al onze relaties bieden we uitgebreide support en e-marketing mogelijkheden die bijdrage aan het online succes!